//BeautifulMe.

author ♥


hey blogger , my name is siti nur sabrina bt hashim and thankyou for visit my blog
follow me and i'll be follow you back ( tiada paksaan )
please NO HARSH WORD


Tagboard ♥


leave your footprint here:)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


JANGAN PANDANG PARAS RUPA !
Friday, April 22, 2011 | 9:45 PM | 0 hearts♥
hello ! hehe . apa khabar ? sihat ? hehe .. jangan pandang paras rupa ! faham ! HAHA ~ ayat macam nak marah jew . sajalah eyna ambil tajuk ni disebabkan ramai kawan-kawan eyna alaminya . kepada kawan-kawan eyna yang baca ni , ya , memang ditujukan untuk mpa . haha !!

ya la , eyna kesian kat mpa . selalu sangat sedih . bila eyna tanya mesti jawapan mpa , putus cinta . kan ? haih ! kenapa kalau bercinta harus putus ? tetapi , eyna tak ea . sebab eyna tak minat . entah la , eyna belum fikir lagi . belajar dulu . kalau dah teringin sangat , lepas spm . haha ~

apa yang eyna selalu kata pada kawan-kawan eyna hanya ' jangan pandang paras rupa ' . tapi mpa tak pernah nak dengar kan ? itu lah , ayat-ayat lelaki memang boleh cairkan perempuan . tapi , orang perempuan harus berwaspada ea . eyna pun selalu beringat . tak mahu jadi macam tu ea . ingat ok !

apa-apa pun , jangan peningkan kepala mpa dengan hal-hal berkaitan cinta . ikut lah , kalau mpa rasa selesa dengan cinta-cinta ni , ok lah . eyna pun tumpang gembira kalau mpa gembira . kalau mpa sedih , eyna pun tumpang bersedih . HAHA !!




/