//BeautifulMe.

author ♥


hey blogger , my name is siti nur sabrina bt hashim and thankyou for visit my blog
follow me and i'll be follow you back ( tiada paksaan )
please NO HARSH WORD


Tagboard ♥


leave your footprint here:)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


PEMALU ?
Friday, April 22, 2011 | 9:35 AM | 0 hearts♥
malu ? biasa la kan . hehe .. tapi malu juga harus bertempat . janganlah malu terlampau sangat . haha ! kalau orang yang tak tahu malu pula macam mana ? ha ~ itu eyna tak tahu nak kata . senang cerita , no komen ! haha .

sebaik-baiknya , kita janganlah malu dalam membuat sesuatu perkara berkaitan pelajaran . kita kena buang jauh-jauh perasaan tu . ok ? hehe ~
bagi orang yang tak tahu malu , eyna tak mahu kata apa-apa . kang kena saman mampus . haha ! eyna ni tahu bagi ceramah tak bertempat kan ? haha . ok , eyna pun kena ambil tahu juga fasal perasaan malu ni . memang kita harus jadi seorang yang pemalu . tapi kena bertempat sama lah ea . kalau malu fasal benda-benda yang tak berfaedah , bagus . eyna suka orang macam tu .

apa-apa pun , semua manusia tidak sempurna . termasuklah juga eyna .
terima kasih kerana sudi membaca ,.,. ^_^                                                                       




/