//BeautifulMe.

author ♥


hey blogger , my name is siti nur sabrina bt hashim and thankyou for visit my blog
follow me and i'll be follow you back ( tiada paksaan )
please NO HARSH WORD


Tagboard ♥


leave your footprint here:)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


MANUSIA ATAU MAKHLUK HALUS ?
Monday, May 30, 2011 | 8:07 AM | 0 hearts♥
assalamualaikum semua ,
  sampai sekarang eyna masih fobia / trauma . eyna selalu berfikir kenapa eyna yang kena lalui semua ni ? hanya Tuhan yang mengerti dan mengetahui segalanya . apa pun eyna kena selalu berhati-hati supaya benda ni tak berulang lagi . insyaallah ..
  ceritanya bermula begini , mama eyna suruh eyna kurung kucing dalam sangkar dibelakang rumah . eyna pun macam biasa bawa kucing eyna tu dan kurungkannya . tetapi kucing eyna tetiba buat hal . dya tak mahu masuk dalam sangkar dia dan mengiau dengan kuat . eyna pun dah seram sejuk . lupa pula nak bagi tahu waktu benda tu kan . dalam pukul 7.30 malam . maghrib .
  eyna pun dengan cepat letak juga kucing eyna dalam sangkar . dengan sepantas kilat eyna lari masuk dalam rumah . semasa tengah lari tu , eyna terdengar bunyi tapak kaki sedang berlari menuju ke arah eyna . eyna tak berani nak beralih melihat benda tu . eyna terus tutup pintu rumah dan berlari menuju ke arah mama eyna . tetapi mama eyna sedang solat . eyna macam jadi tak betul . nak menangis . ya , menangis .
  apa-apa pun , 30/5/11 iaitu hari ini , menjadi salah satu saat yang tidak akan eyna lupakan . eyna akan lebih berhati-hati dengan apa jua perkara yang akan eyna lakukan . yang eyna mushkil sekarang ni ialah ianya manusia ataupun makhluk lain .. .. .. ?




/