//BeautifulMe.

author ♥


hey blogger , my name is siti nur sabrina bt hashim and thankyou for visit my blog
follow me and i'll be follow you back ( tiada paksaan )
please NO HARSH WORD


Tagboard ♥


leave your footprint here:)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


DIAM !
Wednesday, August 24, 2011 | 11:38 PM | 0 hearts♥
hyeehyee ,

susah kan kalau ada orang yang perangai ' puloon ' . hihi , apa lha kan . tapi eyna pon sama juga , ada perangai yang memang orang lain tak suka . " pweesst ! dah hang taw perangai aku macam tu , awad hang layan . padan muka hang ! " ( tak fasal-fasal dapat gelaran baru , ' hang , aku ' ) . yaa , eyna memang payah sikit nak cakap ' hang , aku ' . lebih selesa panggil nama  . tapi kalau dah naik kepala tu , memang HARUS ' hang , aku ' lha nohh :)

nama pun budak kedah , normal lha tu kan ? hihi , apa lha . banyak lagi yang semua tak tahu fasal eyna nie . saya anak bongsu , perangai memang bermacam jenis .

satu jaa pesanan eyna , " kalau tak tahan dengan perangai aku , baik hang tak payah layan aku "
terima kasih :)





/